Klanten en Cases

OIS heeft in meer dan 15 jaar een groot klantenbestand opgebouwd. Daarmee heeft OIS diverse organisaties geholpen bij hun activiteiten en processen te digitaliseren, te automatiseren, efficiënt te sturen en continue te verbeteren in een constant veranderende wereld. Onderstaand leest u wie onze klanten zijn en hebben we enkele cases uitgewerkt om een indruk te krijgen wat OIS voor u kan betekenen. 


OIS voor gemeenten

Meer doen met minder

Gemeenten fungeren als het loket van de overheid voor burgers en bedrijven. Van gemeenten wordt verwacht dat zij slim samenwerken om aan deze rol invulling te geven en regie te houden over de keten. Burgers en bedrijven verwachten van hen een snelle en efficiënte online dienstverlening. Dit vraagt van gemeenten een overgang naar het digitale werken. Tegelijkertijd wordt van gemeenten gevraagd om structureel te bezuinigen. Een uitdaging van formaat. U kunt hier een pdf van de brochure 'OIS voor Gemeenten' aanvragen.

De visie van OIS

OIS stelt dat gemeenten optimaal worden geholpen door automatiseringsoplossingen die én de dienstverlening verbeteren én structurele besparingen realiseren.


OIS voor gemeenten

OIS helpt gemeenten al vijftien jaar met oplossingen voor het digitale werken. De volgende aspecten kenmerken de aanpak van OIS:

  • Slimme, zaakgerichte oplossingen
  • Flexibiliteit
  • Hoog rendement op investering
  • Kennis van gemeentelijke processen
Meer weten?

Wilt u flexibel en digitaal werken en kosten besparen? Neem dan contact met ons op voor een persoonlijk gesprek.

Onderstaand vindt u meerdere uitgewerkte oplossingen van OIS bij gemeenten.



OIS voor banken en verzekeraars

Dienstverlening in combinatie met efficiëntie

Voor de uiterst concurrerende markt voor financiële dienstverlening zijn goed werkende informatieoplossingen van cruciaal belang. Algemeen credo is hoe meer aandacht voor de klant hoe beter. Het behouden van trouwe en winstgevende klanten is essentieel. Het is belangrijk dat primaire processen efficiënt geautomatiseerd worden zodat ook daadwerkelijk deze individuele klantfocus mogelijk is.

De OIS oplossingen voor het digitale werken stellen banken en verzekeraars in staat om een hoog niveau van dienstverlening te combineren met een efficiënte operationele bedrijfsvoering. De ruim 2000 gebruikers van OIS oplossingen voor banken en verzekeraars ervaren dit iedere dag weer opnieuw.


Meer weten?

Wilt u flexibel en digitaal werken en kosten besparen? Neem dan contact met ons op voor een persoonlijk gesprek.

Onderstaand vindt u meerdere uitgewerkte oplossingen van OIS bij banken en verzekeraars.


Klantcases Gemeenten

Den Haag SZW

SZW werkt volledig digitaal

Met behulp van OIS hebben wij een digitaal workflow management systeem en een basis technische infrastructuur klaar liggen voor doorontwikkeling. OIS is geen leverancier...

 Lees meer 

Den Haag SZW WMO HV

Digitalisering WMO zorgt voor snellere beschikking

Dankzij de OIS oplossing is de doorlooptijd voor het afgeven van een beschikking in veel gevallen van 6 weken naar 2 dagen gegaan. Deze ervaring met het succesvol automatiseren van onze...

 Lees meer 

Den Haag DPZ Belastingzaken

Makkelijker èn leuker werken met minder papier

De Dienst Publiekszaken (DPZ) verzorgt het directe contact met de bewoners van Den Haag en de Gemeente. Zij kunnen hier terecht voor persoonsgebonden producten als...

 Lees meer 

Den Haag DSO

Gemeente Den Haag digitaliseert afhandeling bouwvergunningen

De Dienst Stedelijke Ontwikkeling (DSO) is de organisatie die binnen de Gemeente Den Haag de taak heeft de stad verder tot ontwikkeling te brengen. Binnen DSO werken ruim 1000...

 Lees meer 

Eindhoven WZI

OIS oplossingen helpen WZI nu al 10 jaar om volledig digitaal te werken.

De Dienst Werk, Zorg en Inkomen (WZI) koos er in 2002 voor om door middel van de invoering van een document management systeem (DMS) de cliëntgebonden documentenstroom te gaan...

 Lees meer 

Dankzij de OIS Oplossing is de doorlooptijd voor het afgeven van een beschikking in veel gevallen van 6 weken naar 2 dagen gegaan. Deze ervaring met het succesvol automatiseren van onze administratieve processen delen wij nu met andere collega's.

Mirjam Bos - Projectleider SZW - Gemeente Den Haag


Klantcases banken en verzekeraars

Crédit Agricole Consumer Finance

Van Kredietaanvraag naar offerte binnen
10 minuten

Crédit Agricole Consumer Finance Nederland is de grootste financieringsmaatschappij van Nederland en marktleider in consumptief...

 Lees meer 

DAS

Meer dan 100.000 meldingen per jaar volledig digitaal afgehandeld

DAS is één van de grootste financieel juridische dienstverleners in Nederland met 1600 medewerkers. DAS verleent juridische dienstverlening via een verzekering of tegen...

 Lees meer 

Klaverblad verzekeringen

  Digitalisering van alle primaire administratieve werkprocessen

Klaverblad Verzekeringen is een landelijk operende verzekeringsmaatschappij met ruim 400 medewerkers. Klaverblad biedt schade- en personenverzekeringen voor particulieren...

 Lees meer 

MN

Significante kostenbesparing met OIS oplossing

Mn is een uitvoeringsorganisatie op het gebied van pensioenen, bestuursondersteuning en vermogensbeheer. In de database zitten meer dan 2 miljoen deelnemers, het beheerd...

 Lees meer 

NIBC - AlpInvest

100% sluitende digitale verantwoording richting aandeelhouders

Met een beleggingskapitaal van meer dan 40 miljard euro (in 2008) is AlpInvest één van de grootste private equity firma's ter wereld. Het bedrijf belegt kapitaal voor twee Nederlandse...

 Lees meer 



Wij zijn trots op onze vooruitstrevende klanten.

                              

@OIS_NL   


Meer informatie of advies nodig?

Bent u benieuwd naar de mogelijkheden en voordelen van de OIS oplossing?
Neem contact op met Edwin van Veen voor meer informatie via 070 – 319 26 24 of stuur een mail naar edwin.van.veen@ois.nl.

 Contact